Αναζήτηση

ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ;

Είμαστε εδώ για σένα!


Ποιός είπε ότι μόνο τα παιδιά έχουν άγχος; Ξέρουμε ότι είναι απόλυτα φυσιολογική κατάσταση και την αντιμετωπίζουμε με φροντίδα. Θα προετοιμάσουμε μαζί όλα όσα πρέπει να ξέρεις.

Εμπιστεύσου τον εαυτό σου και θυμήσου να μπεις στην αίθουσα εξέτασης με αυτοπεποίθηση.





ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ

  • Κάνε ένα σχέδιο μελέτης και ακολούθησέ το με συνέπεια. Φτιάξε μια λίστα με πράγματα που πρέπει να μελετήσεις και φρόντισε να αφαιρείς όσα ήδη έκανες.

  • Μη μελετάς πάνω από 10 ώρες/ημέρα. Πάντα να κάνεις σύντομα ή μεγαλύτερα διαλείμματα.

  • Εάν δεν μπορείς να συγκεντρωθείς, κάνε διάλειμμα και βγες έξω. Κάνε κάτι με το σώμα σου κάθε μέρα. Ακόμα και 15 λεπτά περπάτημα αρκούν.

  • Κάνε διατροφή καλής ποιότητας (ποικιλία στα γεύματα) και κοιμήσου τουλάχιστον 7 ώρες/ημέρα.

  • ΜΗΝ μελετάς τίποτα την ημέρα των εξετάσεων.

  • Αν έχεις αγχωθεί υπερβολικά, μείνε 5 λεπτά στο σκοτάδι και κάνε αργή αναπνοή. Συνδύασε την αναπνοή με μια σκέψη που σε χαλαρώνει.

  • Να θυμάσαι: κάθε άτομο έχει μοναδικές ικανότητες και όλοι αντιμετωπίζουμε προκλήσεις. Να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου και να παλεύεις για όσα θέλεις να πετύχεις.


ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.

2 προβολές0 σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων